perjantai 11. tammikuuta 2013

Beni Ouarain

Nämä Marokkolaisen Beni Ouarain heimon villamatot ovat niin minun makuun, että hankintojen ykköspaikalle kipusivat. Nämä taitavat olla kovasti pinnalla mimimalistisessa sisustuksessa. Mm. Aalto, Wirkkala & Jacobsen hyväksyivät nämä klassikoidensa kaveriksi. Tykkään myös kovasti noista marokkolaisista lattioista. Ovat minun mieleen kovastikin, mutta pelkään niiden olevan minulle hetken hurmos. Ei ihan rohkeus riittäisi omaan kotiin..



kuvat beyondmarrakesh.blogspot.com

4 kommenttia:

  1. Voin kuvitella miltä nämä matot tuntuvat paljaan jalan alla.

    Blogissani on sinulle haaste. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin minäkin, pehmeät kuin mitkä. Lapsuudenkodissani oli ne valkoiset pitkäkarvaiset paimentolaismatot.
      Näiden "takkukasojen" hävittämistä olen useasti harmitellut...

      Kiitos haasteesta, pistit pahan, hih.

      Poista
  2. Nuo Marokkolaiset matot ovat aivan ihania! Casuarinassakin niitä myydään yksittäiskappaleina :) Tuollainen matto toisi kivan ripauksen etnisyyttä ja rosoa kotiin.

    Terkuin Peeta,
    http://rawdesignblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heissan Peeta. Nämä matot voisivat oikeasti olla sellaiset, jotka säilyvät lopun elämäni kodissani, (semmoisia sisustustavaroita minulla on ihan liian vähän).
      Kiitos ostospaikkavinkistä!

      Poista