keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Vähän vi(h)reämpi

Aloitin viherkasvien keväthoidon auringon pilkahtaessa esiin. Lannoitepuikkoja ruukkuihin, mullat vaihtoon sitten myöhemmin. Nämä ikkunalaudalla oleskelevat ovat tosi uskollisia minulle. Eivät paljoa vaadi ja kasvavat kiitollisena parina samaan tahtiin.



 Vihreitä ajatuksia myös muuten mielessä. Yritän tänä vuonna tarjota perheelle enemmän luomu- ja lähiruokaa. Jättää einekset mahdollisimman vähälle sekä opettelen maustamaan ja marinoimaan ruokia uusilla tavoilla ja tuoreilla yrteillä, nami.





2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Ootko ostanut uuden kameran, kun sitä silloin funtsailit? J vinkkas mulle tästä sun blogista ;) Ihan huippua, että päätit ryhtyä tuumasta toimeen!

    VastaaPoista
  2. Hei Janni,

    Hih, olipa kiva saada kommentti, minulle:).
    Uusi kamera ja minä opetellaan. Ostin Olympus Pen lite
    E-PL5 koneen.
    Sinä voisit vaikka joskus opettaa minua, amatööriä.
    Heippa.

    VastaaPoista